ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Γιατί να παντρευτώ;

Πρόταση γάμου

- Ποια θα 'πρεπε τα κίνητρά μας για να προχωρήσουμε στο γάμο;
- Ποια η σημασία των σεξουαλικών σχέσεων για μια σταθερή σχέση;
- Ποιο είναι το υγιές θεμέλιο του γάμου;
- Τι σημαίνει στην πράξη αγάπη μεταξύ δυο ανθρώπων σύμφωνα με την Ορθόδοξη θεολογία;

Εξηγεί ο πατήρ Αθανάσιος, Μητροπολίτης Λεμεσού: Εδώ! (στο υπέροχο Ζωντανό Ιστολόγιο)

Άλλες ομιλίες και άρθρα του π. Αθανάσιου (ενός εξαιρετικά σοβαρού σύγχρονου ορθόδοξου διδασκάλου).

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και αν θέλω να παντρευτώ με γάμο κατά το θέλημα του Θεού αλλά καμία κοπέλα δεν κάνει παρέα μαζί μου περισσότερες από δέκα φορές, τι γίνεται;

Ανώνυμος είπε...

Aδελφέ μου, καλησπέρα.
Μπαίνοντας στο Ζωντανό Ιστολόγιο μετά από καιρό με αφορμή την σημερινή σου(ακρως ενδιαφέρουσα όπως πάντα ανάρτηση) με χαρά μου είδα ότι παρουσίασαν σε ανάρτηση το βίντεο για τον Άγιο Ραφαήλ.
http://www.youtube.com/watch?v=P3yCRjDe_cE
Το είχα υπ΄ ὀψιν μου από το περασμένο φθινόπωρο κι ενώ εξ αρχής είχα στο μυαλό μου να σου το επισημάνω, δεν αξιώθηκα τόσο αμελής που είμαι. Δεν ξέρω αν το έχεις δει. Υπάρχουν και άλλα βίντεο με την κα Βασιλική, αλλά αυτὀ είναι το πιο πρόσφατα γυρισμενο, πραγματικό ντοκουμέντο. Υπάρχει και άλλο στο ίδιο κανάλι με την κα Βασιλική να διηγείται για την μικρασιατική καταστροφή.Υποθέτω γνωρίζεις πολύ πριν από εμένα ότι είναι συντοπίτισσά σου τα τελευταία χρόνια.Ευελπιστώ ότι θα το αναδημοσιεύσεις με την σειρά σου σύντομα, για να αποκτήσει κι άλλες προβολές λόγω μεγάλης απήχησης της σελίδας σου. Τα των Καρυών είναι συγκλονιστικά γεγονότα και τόσο πρόσφατα και δυστυχώς πολύ άγνωστα ακόμα,κατα την ταπεινή μου γνώμη, παρ' όλο που ο Άγ.Ραφαήλ λόγω των πολλών θαυμάτων που συνεχίζονται, είναι αρκετά γνωστός. Όμως, το συναξαρι του,μία καθαρή θεία αποκάλυψη στο β'μισό του 20 αι.,απορώ πώς δεν έχει συγκλονίσει παγκοσμίως, πώς δεν προβάλλεται από τα ΜΜΕ...Με συγχωρείς, αδελφέ μου, για την πολυλογία μου σε πράγματα γνωστά σου, όταν εγώ κοιμόμουν σε λήθαργο άγνοιας και αμαρτίας.Με συγκινεί ιδιαίτερα το θέμα για λόγους, που θα ήθελα πολύ κάποτε να σου αναφέρω, καθώς σε αισθάνομαι αληθινά αδελφό μου,υποστηρικτή,συμπαραστάτη, αναπόσπαστο κομμάτι μιας πορείας που με οδήγησε με την Χάρη Του στην Θ.Κοινωνία ύστερα από 11 χρόνια.Θα ήθελα πολύ να επικοινωνήσω κάποια στιγμή μαζί σου ίσως με μέιλ.Αλλά όταν είχα πάρει το θάρρος να σου γράψω, προς απογοήτευσή μου, δήλωσες πως δεν θα τα διαβάζεις πλέον...Δεν σου κρύβω δε ότι σφοδρή επιθυμία μου είναι να σε συναντήσω καποια στιγμή από κοντά, καθώς μένουμε σο ίδιο νησί.Φυσικά αυτό δεν το γνώριζα στην αρχή της γνωριμίας μου με την σελίδα σου.
Πρώτα ο Θεός,την Δευτέρα του Πάσχα σκοπεύω να πάω στην μονή του Αγίου στο νομό σας. Αν υπάρχει περίπτωση να είσαι εκεί, θα με γέμιζε αφάνταστα μεγάλη χαρά να ανταλλάξουμε έστω ένα Χριστός Ανέστη.Να είσαι ευλογημένος πάλι και πάλι και συνέχεια...
Εύχομαι καλό υπόλοιπο Σαρακοστής με υγεία στην οικογένειά σου κι εσένα και όλο τον κόσμο, καλή Ανάσταση!

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, αδελφοί.
Για το πώς θα βρεθεί συζυγος, ίσως έχουν κάτι να πουν αυτά:
http://istologio.org/?p=277
http://istologio.org/?p=2033
Βεβαίως είναι "αυστηρώς ακατάλληλα" για ορισμένους...
Για το 2ο σχόλιο, υποθέτω ότι στην πραγματικότητα αναφέρεται στο Ζωντανό Ιστολόγιο. Δεν ξέρω γιατί, αλλά πρέπει να πω πως δεν είμαι από Λέσβο και δεν έχω πάει ποτέ εκεί, ούτε φυσικά στη μονή του Αγ. Ραφαήλ... Δε γνωρίζω γιατί έχει αυτή την εντύπωση ο αδελφός. Πάντως ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την αγάπη σου, αδελφέ μου. Ο Κύριός μας να ευλογεί κι εσένα και τους δικούς σου (και όλο τον κόσμο), διά της Θεοτόκου και των αγίων που τόσο αγαπάς!
Αν θέλεις στείλε μου mail, να μιλήσουμε προσωπικά. Ευχαριστώ και πάλι.

Παναγιώτα είπε...

Αγαπητέ αδελφέ "Νεκρέ",

εκ μέρους του Ζωντανού Ιστολογίου, θέλω να σ' ευχαριστήσω για την εκτίμησή σου και την αναδημοσίευση. Κοινός ο αγώνας μας, από διαφορετική σκοπιά, μα με την αγάπη για το Θεό και το πλάσμα Του ως καύσιμο.
Προσωπικά η γωνιά σου εδώ μου έχει ανοίξει τα μάτια σε πολλά για την πίστη και ντρέπομαι γι' αυτή μου την άγνοια. Το κυριότερο όμως, είναι ότι πολλές από τις αναρτήσεις σου αναθερμαίνουν αυτήν την πίστη που το βάρος της καθημερινότητας (και μεταξύ μας, η χλιαρή καρδιά)συχνά βάζει στο περιθώριο. Με την ελπίδα ότι ωφελούν κάπως και οι δικές μας αναρτήσεις, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση!

Παναγιώτα
συνδιαχειρίστρια ΖΙ