ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ

(ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ)

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Οι Άνθρωποι Λένε...



Οι Άνθρωποι Λένε ότι Αγαπούν τη Βροχή... αλλά Ανοίγουν Ομπρέλες όταν Βρέχει...
Αγαπούν τον Ήλιο... αλλά Επιδιώκουν την Σκιά όταν ο Ήλιος Βγαινει...
Αγαπούν τον Άνεμο... αλλά Όταν ο Άνεμος Φυσάει τα Παράθυρα Είναι Κλειστά...
Γι' αυτό και Εγώ Χαμογελάω όταν Ακούω τους Ανθρώπους να μου Λένε ότι Μ' αγαπάνε.



Και:
Μεγάλη Τρίτη βράδυ. Το Τραγούδι που ταιριάζει σ' όλους μας

Μεγάλη Τετάρτη: Η πρώην πόρνη. Του Αλέξανδρου Καριώτογλου

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θελουμε ομως να Τον αγαπησουμε αλλα μπορει να φοβομαστε. οι ανθρωποι.Κι εγω προσωπικά. Καλή Ανάσταση

ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ είπε...

Πράγματι.
Γι' αυτό όμως υπάρχουν τα μέσα που μας παρέχει ο Ίδιος, μέσω της Εκκλησίας, για να νικηθεί κάθε φόβος: η προσευχή, η θεία κοινωνία, η εξομολόγηση, η νηστεία και ο εκκλησιασμός, καθώς και ο ασκητικός και ηθικός αγώνας της φιλανθρωπίας, της αγάπης και της συγχώρησης.
Εκείνος λέει: "Στον κόσμο θα έχετε θλίψη, αλλά έχτε θάρρος, γιατί έχω νικήσει τον κόσμο" (Ιω. 16,33).
Δείτε και: http://www.oodegr.com/oode/diafora/perilypos_1.htm

Καλή ανάσταση, αδελφέ/αδελφή μου, με αγάπη Χριστού.